a. Identificarea activitatilor ce urmeaza a se executa in cadrul proiectului -WBS
b. Planificarea succesiunii activitatilor , identificarea activitatilor critice ;
c. Estimarea duratei proiectului ;
d. Estimarea resurselor necesare (materiale , umane , utilaje …etc.)
e. Estimarea costurilor si Bugetarea Costurilor.
f. Planificarea valorii (cash in-flow / cash out-flow)
g. Managementul Riscurilor ( Identificarea riscurilor , Estimarea riscurilor , Managementul riscurilor – Planul de Raspuns la Risc. )
h. Planificarea Calitatii Proiectului.
i. Planificarea Achizitiilor si Planul de Contractare. Planul de Achizitii – acesta contine o planificare a achizitiilor de materiale, forta de munca , utilaje si subcontractori. Planul contine tipurile de contracte ce urmeaza a se incheia cu fiecare categorie in parte si modalitatile de contractare (Planul de Contractare).
j. Studiul Geotehnic ;
k. Planificarea obtinerii Autorizatiilor necesare constructiei (Avize, Autorizatii, Aprobari …etc.)
l. Monitorizarea si controlul proiectului
Alegand EUROPROIECT ESTATE alegeti un partener de succes !
Contactati-ne chiar ACUM pentru a solicita sprijinul nostru.